پشتیبانی

با ترکیب این رنگ ها منزل خود را متفاوت و زیباتر کنید!

دکوراسیون رنگی
 
ترکیب رنگ زیبا و متناسب یکی از عواملی است که به زیبایی منزل شما می افزاید.
 
 ترکیب رنگ آبی و سبز 

ترکیب رنگ زیبا و متناسب یکی از عواملی است که به زیبایی منزل شما می افزاید. آبی پررنگ و سبز دو رنگی هستند که در کنار هم فوق العاده به نظر می رسند و می توانند به روش های گوناگون مورداستفاده قرار گیرند.

ترکیب رنگ آبی و سبز هم روشن به نظر می رسد  و هم جذاب. جاهایی که می توانید این ترکیب رنگ را استفاده کنید اتاق کودک، اتاق نشیمن و آشپزخانه است. رنگ های آبی و سبزی که انتخاب می کنید باید در کنار هم زیبا به نظر برسند و به اصطلاح به هم بیایند. موضوع دیگری که باید راجع به آن فکر کنید انتخاب رنگ دیگریست که می تواند با آبی و سبز استفاده شود. اغلب اوقات رنگ سوم رنگ سفید است که در چارچوب در و پنجره به کار می رود و باعث می شود ویژگی های معماری اتاق مشخص تر باشند. 
 به ادامه مطلب مراجعه کنید...


آبی و سبزی را انتخاب کنید که با هم هارمونی داشته باشند و زیبا به نظر بیایند. رنگ دیوارها و مبل ها را تعیین کنید. می توانید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید تا طراحی اتاق بیشتر به چشم بیاید. قبل از استفاده از این دو رنگ آنها را در کنار هم قرار دهید تا معلوم شود با هم تناسب دارند یا نه.

استفاده از رنگ های خنثی یا روشن مانند زرد یا بنفش طراحی اتاق را برجسته تر نشان می دهد. همچنین می توانید رنگ پس زمینه را خنثی و رنگ مبل ها و وسایل دیگر را آبی و سبز انتخاب کنید.






ترکیب رنگ آبی و بنفش


آبی و بنفش هم می توانند ترکیب رنگی فوق العاده باشند. بنفش تیره و آبی فیروزه ای  اگر به همراه یک رنگ خنثی  به کار روند زیبایی اتاقتان را افزایش خواهند داد. سایه رنگ های پرنورتر طراحی اتاق را رنگارنگ نشان می دهند در صورتی که سایه رنگ های کم نور اتاق را رمزآلود نشان می دهند. اگر می خواهید اتاقتان پرنور به نظر برسد باید از سایه رنگ های روشن استفاده کنید.




این ترکیب رنگ به اتاق شما جلوه ای شیک و زیبا و در عین حال باطراوت می دهد. اینکه که کدام یک را به عنوان رنگ اصلی انتخاب می کنید بستگی به سلیقه خودتان دارد . پس از انتخاب رنگ اصلی و ترکیب آن با رنگ دوم، از رنگ خنثی یا روشن تری مثل سبز، زرد یا صورتی استفاده کنید. 

رنگ های ملایم و خنثی نظیر سفید یا خاکستری می توانند در پس زمینه قرار بگیرند و با مبل ها، قفسه ها و سایر وسایل آبی و بنفش ترکیب شوند.  






ترکیب رنگ آبی و زرد


این ترکیب رنگ  باطراوت و روشن است و می تواند در دکوراسیون آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده شود. این دو رنگ می توانند با درجات مختلف روشنایی به کار روند  ولی در هر صورت جالب و جذاب به نظر می رسند. هردوی این رنگ ها پرنور هستند و با سایر رنگ های پرنور تناسب دارند. با کم و زیاد کردن درجه روشنی و آبی و زرد ترکیب رنگ های زیبایی به وجود می آید.بنابراین می توان هردو را به صورت کمرنگ یا پررنگ استفاده کرد یا یکی را پررنگ تر از دیگری نشان داد. 




خاکستری، سفید و سایر رنگ های خنثی می توانند تضاد خوبی را با آبی و زرد به وجود آورند و صورتی، سبز و نارنجی به برجسته نشان دادن طراحی اتاق کمک می کنند. اضافه کردن رنگ های بیشتر اتاق را جذاب تر و پیچیده تر نشان می دهد. امتحان کنید و نتیجه را ببینید! 
 









ترکیب رنگ بنفش و سبز


یکی از ترکیب هایی که به اتاق شما جلوه ای خاص و خلاقانه می دهد ترکیب رنگ سبز و بنفش است. این دو رنگ ، که اتاق شما را رنگارنگ و زیبا نشان می دهند، می توانند با هردرجه ای به کار روند. از این رنگها هم می توانید در اتاق نشیمن استفاده کنید و هم در هر اتاق دیگری که دوست دارید روشن و پرنور به نظر برسد. هرچند می توان یکی از این دو رنگ را تیره تر انتخاب کرد. 



انتخاب سایه رنگها بستگی به اتاق موردنظر دارد. اگر اتاق کوچک باشد بهتر است از سایه رنگهای روشن تر استفاده شود. همچنین می توانیم رنگ اصلی را کمرنگ تر از رنگ فرعی انتخاب کنیم.

رنگ سومی که در کنار بنفش و سبز قابل استفاده است  صورتی یا آبی است. استفاده از چنین رنگهایی به اتاق شما عمق و تنوع می بخشد. بنفش و سبز را در رنگ دیوار، کاغذ دیواری ها و مبلمان استفاده کنید.  


دکوراسیون مشکی


مشکی رنگی خنثی است که می تواند بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. مشکی را به راحتی می توان در  کنار رنگ های دیگر قرار داد و تضادهای جالبی را به وجود آورد. دیوارها و مبل ها مواردی هستند که می توانند رنگ مشکی داشته باشند. 

درست است که استفاده از رنگ مشکی فضا را کوچک تر نشان می دهد ولی این رنگ در عین حال هم شیک به نظر می رسد و هم می تواند با بیشتر رنگ ها ترکیب شود. رنگ مشکی را بهتر است با اتاق های جادار و بزرگ به کار برد درغیراین صورت اتاق شما کوچک و فشرده به نظر خواهید رسید.  


دیوارها: دیوارهای مشکی باعث می شوند که اتاق کوچک به نظر برسد. اگر نمی خواهید دیوارها مشکی باشند این رنگ را در مبل ها و فرش ها به کارببرید و رنگ های خنثی و ملایم را در کنار آن به قرار دهید.


مبلمان: مبلمان مشکی ظریف و زیبا هستند و در کنار دیوارهای کمرنگ جلب توجه می کنند. استفاده از چوب به دکوراسیون اتاق گرما می بخشد و استفاده از فلز درخشندگی. 


سایر رنگ ها: مشکی با اکثر رنگ های تیره و روشن تناسب دارد و ترکیب آن با رنگ های مختلف جوابگوی سلیقه صاحب خانه خواهد بود. 





دکوراسیون قهوه ای


قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قهوه ای متوسط جزو بهترین رنگهایی هستند که در دکوراسیون خانه استفاده می شوند و درکنار کرم، قرمز آجری یا زرد مایل به قهوه ای ترکیب رنگ های جالبی به وجود می آورند.  اتاق نشیمن، آشپزخانه یا اتاق کار شما می توانند کاغذرنگی یا وسایل چوبی قهوه ای داشته باشند. رنگ هایی که در کنار قهوه ای زیبا به نظر می رسند مشکی، کرم، زرد، نارنجی، قرمز، خاکستری، سبز و آبی هستند. 




انتخاب سایه رنگ: سایه رنگی را انتخاب کنید که هم زیبا و هم کاربردی باشد. سایه رنگ های روشن تر اتاق را پرنورتر و بزرگتر و سایه رنگ های تیره تر اتاق را لوکس و رمزآلود نشان می دهند. 


رنگ فرعی: رنگ های فرعی  یا باید با قهوه ای همخوانی داشته باشند یا با آن ایجاد تضاد کنند. مثلاً کرم یا زرد روشن به خوبی  با قهوه ای تیره تضاد برقرار می کنند، در حالیکه طلایی یا مسی متالیک با آن همخوانی دارند.  





 
 

25 نظر

  1. سحرسحرsays:

    برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم

  2. سحرسحرsays:

    خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم.... خوشحال میشم به منم سر بزنید خواهش میکنم تشریف بیارید

    • مدیر سایتنیما مجلل(mojallalpaint-co) :

      آدرس سایتتونو بزارید تا به سایت شما سر بزنم

  3. iransohrabiransohrabsays:

    فروش ویژه پنل های پیامک با قابلیت ارسال به شهر و استان - جنسیت - سن و سال http://iransmspanel.ir اعطای نمایندگی پنل های پیامک 66090292 - 021 فروش پنل های اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور از سال 1386 تا امروز ! با بیش از 960 نماینده فعال در سراسر ایران پنل های اس ام اس مناسب انتخابات http://iransmspanel.ir تلفن دفتر فروش از ساعت 9 صبح تا 15 عصر : 66090292 - 66090686 - 021 سامانه پیام کوتاه انبوه http://iransmspanel.ir پنل های پیام کوتاه ، برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی شما تلفن : 66090292 - 66090686 - 021 سایر خدمات ما با قابلیت اعطای نمایندگی به شما : --------------------- سامانه تخصصی دفاتر بیمه http://bimesms.ir --------------------- پنل رایگ

  4. آموزش طراحی سایتآموزش طراحی سایتsays:

    امید غذای روزان? بیچارگان است .هرشل

  5. تبادل لینک با سایت پیج رنک 1تبادل لینک با سایت پیج رنک 1says:

    با سلام در صورت تمایل به تبادل لینک با وبسایت بزرگ 9رنگ ابتدا مارا با عنوان: آموزش بافتنی و آدرس (لینک) : http://shop.panizz.com/product.php?id=31 لینک کنید ، سپس لینک خود را در سایت زیر درج کنید (پیج رنک 1 گوگل) : http://qqt.ir/z9i5w موفق باشید

  6. تبادل لینک با سایت پیج رنک 1تبادل لینک با سایت پیج رنک 1says:

    با سلام در صورت تمایل به تبادل لینک با وبسایت بزرگ 9رنگ ابتدا مارا با عنوان: آموزش بافتنی و آدرس (لینک) : http://shop.panizz.com/product.php?id=31 لینک کنید ، سپس لینک خود را در سایت زیر درج کنید (پیج رنک 1 گوگل) : http://qqt.ir/z9i5w موفق باشید

  7. خاص و جالب و متفاوتخاص و جالب و متفاوتsays:

    متشکرم. خاص و جالب و متفاوت بود. ------------------- مرد عاقل کسی است که کم گوید و زیاد شنود . سقراط

  8. سحرسحرsays:

    سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون

  9. افزایش بازدید وبلاگ حرفه ایافزایش بازدید وبلاگ حرفه ایsays:

    افزایش Bazdid سایت و وبلاگ شما تضمینی و واقعی دارای نماد اعتماد شروع از 10 هزار تومان !!! آی الکسا

  10. پرچم های سیاه شرقپرچم های سیاه شرقsays:

    سلام عیدتون مبارک دوست داری جواب سوالات زیر را بدونی آیت‌الله بهجت برای زنده بودن امام زمان(عج) چه دلیلی آورده امام جعفر صادق علیه‌السلام چه سفارشی برای نیمه شعبان داره ۹۰ فایده دعا برای فرج امام زمان (عج) چیه بهترین هدیه به امام زمان (عجل الله) چی میتونه باشه آهنگ پیشواز همراه اول ویژه نیمه شعبان را داری؟ مولودی نیمه شعبان تو گوشیت پیدا میشه به ما یه سری بزن پرچم های سیاه شرق http://shargh.us

  11. پرچم های سیاه شرقپرچم های سیاه شرقsays:

    سلام عیدتون مبارک دوست داری جواب سوالات زیر را بدونی آیت‌الله بهجت برای زنده بودن امام زمان(عج) چه دلیلی آورده امام جعفر صادق علیه‌السلام چه سفارشی برای نیمه شعبان داره ۹۰ فایده دعا برای فرج امام زمان (عج) چیه بهترین هدیه به امام زمان (عجل الله) چی میتونه باشه آهنگ پیشواز همراه اول ویژه نیمه شعبان را داری؟ مولودی نیمه شعبان تو گوشیت پیدا میشه به ما یه سری بزن پرچم های سیاه شرق http://shargh.us

  12. سحرسحرsays:

    خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم.... خوشحال میشم به منم سر بزنید

  13. نماینده رسمی الکسا در ایراننماینده رسمی الکسا در ایرانsays:

    www.iAlexa.ir افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما تضمینی / واقعی / آی پی ایرانی و موثر www.iAlexa.ir

  14. دانلود آهنگ های جدید ماه مبارک رمضان 95دانلود آهنگ های جدید ماه مبارک رمضان 95says:

    سلام لینک آخرین تیتراژ های صدا و سیما با عنوان بهترین آهنگ های رمضان 95 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کاکو بند به نام بهشت (تیتراژ پایانی ماه عسل) http://shargh.us/fa/28430/دانلود-آهنگ-جدید-و-فوق-العاده-زیبای-کاک.html دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر http://shargh.us/fa/28423/دانلود-آهنگ-جدید-محمد-علیزاده-بنام-برا.html دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام هر چی تو http://shargh.us/fa/28412/دانلود-آهنگ-جدید-محسن-یگانه-بنام-هر-چی-ت.html دانلود نماهنگ ارغوان http://shargh.us/fa/28106/دانلود-نماهنگ-ارغوان.html دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند http://shargh.us/fa/28393/دانلود-آلبوم-جدید-محسن-چاوشی-به-نام-امی.html دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حجت اشرف

  15. دانلود آهنگ های جدید ماه مبارک رمضان 95دانلود آهنگ های جدید ماه مبارک رمضان 95says:

    سلام لینک آخرین تیتراژ های صدا و سیما با عنوان بهترین آهنگ های رمضان 95 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کاکو بند به نام بهشت (تیتراژ پایانی ماه عسل) http://shargh.us/fa/28430/دانلود-آهنگ-جدید-و-فوق-العاده-زیبای-کاک.html دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر http://shargh.us/fa/28423/دانلود-آهنگ-جدید-محمد-علیزاده-بنام-برا.html دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام هر چی تو http://shargh.us/fa/28412/دانلود-آهنگ-جدید-محسن-یگانه-بنام-هر-چی-ت.html دانلود نماهنگ ارغوان http://shargh.us/fa/28106/دانلود-نماهنگ-ارغوان.html دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند http://shargh.us/fa/28393/دانلود-آلبوم-جدید-محسن-چاوشی-به-نام-امی.html دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حجت اشرف

  16. دانلود آهنگ های جدید ماه مبارک رمضان 95دانلود آهنگ های جدید ماه مبارک رمضان 95says:

    سلام لینک آخرین تیتراژ های صدا و سیما با عنوان بهترین آهنگ های رمضان 95 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کاکو بند به نام بهشت (تیتراژ پایانی ماه عسل) http://shargh.us/fa/28430/دانلود-آهنگ-جدید-و-فوق-العاده-زیبای-کاک.html دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام برادر http://shargh.us/fa/28423/دانلود-آهنگ-جدید-محمد-علیزاده-بنام-برا.html دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام هر چی تو http://shargh.us/fa/28412/دانلود-آهنگ-جدید-محسن-یگانه-بنام-هر-چی-ت.html دانلود نماهنگ ارغوان http://shargh.us/fa/28106/دانلود-نماهنگ-ارغوان.html دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند http://shargh.us/fa/28393/دانلود-آلبوم-جدید-محسن-چاوشی-به-نام-امی.html دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حجت اشرف

  17. LionelLionelsays:

    Ahaa, its good dialogue about this post here at this website, I have read all that, so now me also commenting here.

  18. GeorgeGeorgesays:

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something which I think I would never understand. It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!

  19. NancyNancysays:

    Good day! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?

  20. EdmundEdmundsays:

    I am in fact grateful to the owner of this web site who has shared this great post at at this time.

  21. HollyHollysays:

    Hi to every body, it's my first go to see of this website; this web site consists of remarkable and truly fine material designed for visitors.

  22. AlfonzoAlfonzosays:

    This paragraph is truly a nice one it assists new web users, who are wishing in favor of blogging.

  23. JasminJasminsays:

    whoah this blog is wonderful i love reading your articles. Keep up the great work! You realize, many individuals are hunting round for this information, you can help them greatly.

  24. working chaturbate token hackworking chaturbate token hacksays:

    با تشکر برای اینکه به اشتراک گذاری چنین تفکر خوبی طراحی شده است، پاراگراف بسیار دلپذیر است، چرا که من آن را به طور کامل خواندید

  25. NllpwisseNllpwissesays:

    pharmacy orlando http://pharmacy-onlineasxs.com/ impotence